2009

Så var det 2009.

2008 slutade med störningsjouren, vi var 30 pers i min lägenhet och mina grannar tyckte väl inte att man fick festa på nyårsafton. Idioter.

Men men, 2009 började bra iaf;)
Någon gjorde mig väldigt glad.


Förra året skrev jag
detta om 2007 och och skriver att 2008 ska bli mitt år!
Jag börjar fortfarande gråta när jag tänker på hur 2007 var, mådde fruktansvärt dåligt och funderade på om det verkligen skulle vara så resten av livet.
Jag tog mkt skit och började tillslut tro på det tyvärr.
Kändes som att det alltid var jag som  gjorde felen och jag aldrig gjorde saker som "alla andra tjejer skulle göra".
Hur mkt jag än ansträngde mig så kände jag mig aldrig nog bra, snygg eller cool.


Men what doesn`t kill you makes you stronger och mitt 2008 är det absolut bästa året i mitt liv.
Träffade otroligt mkt trevliga människor, somliga mer än trevliga, men ändå var de ingen som fick mig att vilja stanna kvar med den personen.

En del tror att så fort man "hittar kärleken" så blir allt bra, men det håller jag absolut inte med om.
När man vet vem man själv är, är lycklig även om man inte har en pojk/flickvän och är nöjd med sig själv och vad man åstakommer då är allt bra.
Att hitta någon man vill vara med är bara en liten del i pusslet som gör det helt.


Men när jag väl har hittat den så kmr jag vara den bästa flickvännen världens har skådat! Mohahahaha.
Det spelar ingen roll om jag behöver vänta på den, för killar ssom jag blir kär i växer fan inte på träd.



   

Kommentarer
Postat av: hanna

..och killar som förtjänar dig växer fan inte på träd! det har vi ju märkt under de gångna åren :/ men en dag kommer prinsen, och kanske har du träffat honom redan nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback