Fuck 2007

image5022007 har varit ett vidrigt år för mej.
Usch!

Jag har mått så jävla dåligt, både fysiskt och psykiskt detta piss-år.

Speciellt denna skit-sommar!
Dagarna runt min 20-årsdag var hemska, det var tur att Anne var här för hon är nog den personen som verkligen känner mej mest och vet hur jag tänker och reagerar.


Jag har lärt mej många saker under 2007, men det absolut viktigaste jag lärt mej är att tro på mej själv, jag vet nu att jag klarar mej själv och behöver inte förlita mej på att andra ska fixa saker åt mej.

Jag är en stark person, även om jag är på botten så slutar jag aldrig att försöka nå toppen.
 
Och 2008 ska fan i mej bli mitt år!


Kommentarer
Postat av: Catti

Tråkigt att ditt 2007 blev så dåligt! :S Men men, nu är det 2008 och jag måste säga att det verkligen känns som en nystart! SÅ himla skönt :D

Postat av: Catti

Tack hihi! Känns helt underbart att äntligen få gifta sig. :) Och nej, gravatar hänger ju ihop med din e-mailadress så vart du än kommenterar så ses den. Bloggse har tyvärr inga gravatarer. .:S Men om du bara gör ett konto på www.gravatar.com och laddar upp en bild så kommer din nuna visas varje gång du kommenterar med din email-adress, vilket du måste på haloscan och Wp osv.. :)

2008-01-03 @ 19:17:38
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback