Pinsamt men tyvärr sant.

Jag har blivit rädd.


Ända sen den där förbannade skitungen snodde min väska.
Jag har blivit rädd varje gång jag är ute själv på kvällen och det har jag aldrig varit förr.

Jag brukar gå hem från krogen själv och gå hem från jobbet om jag jobbar till 22-23 och aldrig vara ett dugg rädd.
Men nu är det fan förstört.

Ungen gjorde ju intenting mot mig fysisk, bara snodde min väska.
Men om det kan hända mitt på dagen på stan bland folk, vad fan kan då hända när jag är helts själv på natten?



Fan fan fan.
Jag hatar att jag har blivit så mesigt och jag skämms för att ens erkänna det här.




Kommentarer
Postat av: evelina

du behöver inte skämmas. trust me. jag skulle vara lika skraj. jag är nog lite skraj iaf att gå hem själv i mörkret. usch! kram på dig!

2009-09-16 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback