Nordic Rage

Jahapp.

Gud va jobbigt de här kmr bli att skriva.



Aja, i lördags var de ju Nordic Rage i Boden på farmen.
En hårsrocksfestival alltså.


Mamma skjutsade mig till Boden där jag mötte Hanna och hennes morsa och vi gick på stan ett tag.
De var väl inte direkt mkt att hurra för. Affärerna alltså.

Sen fick vi iaf skjuts till farmen och vi såg på Arized där hannas kompis Tommy var inlånad på trummor och sen lite av ett till band som jag inte kmr ihåg va dom hette.
Jag hade glömt öronproppar så jag var typ döv efter.

Sen for vi hem till Hanna föräldrar i Hampis och jag färgade Hannas hår och vi fixade till oss och åt lite lunch.
Efter vi var klara drog vi tillbaka till farmen för att se 1st liberation spela:)
Dom var bra som vanligt, speciellt en haha;)

När vi hade sett dom for vi tillbaka till Hampis en gång till och sjöng Lady gaga med hannas farsa hahaha.
Åt middag och drack några groggar sen tillbaka till farmen igen.
Kollade på några som spelade och mötte Erik och gick och drack lite öl.

Sen lallade vi omkring hela kvällen där, tappade bort Hanna lite men hittade henne efter ett tag.
Men jag var inte ensam där så de var lungt iaf:)


Kl 02.10 skulle bussen gå hem så Hannas mamma kom med min väska och hämtade hem Hanna och jag väntade på bussen.
Tidigare tänkte jag att det kanske skulle bli svinjobbigt att åka buss hem själv men jag slapp vara själv så de blev en väldigt mysig resa istället.
Väl framme i Luleå blev de taxi hem och mer mys:)


 



Tequila!

 

 

Hahaha, Hanna hade gjort några avtryck där men jävligt nöjd ser Tommy ut att vara iaf haha




Erik i 1st Liberation



Killmagneten Hanna och random snubbe, han ser grymt impad ut haha




Jag och Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback