Men vad fan

Hade skrivit ett långt inlägg här men nu är det bara borta. Jävla helvete.



Igår fick jag iaf ett oväntat men väldigt välkommet besök;)
Kollade lite på Idol och myste.

Innan vi skulle sova pratade vi om mardrömmar och varje gång jag drömmer mardrömmar handlar det om att jag blir jagad av en björn som tillslut får tag i mig och biter mig i armen eller benet.
Eller så drömmer jag att någon olycka har hänt och jag ska slå 112 men jag slår bara fel hur många gånger jag än försöker.

Sen var jag säker på att jag skulle drömma nån jäkla mardröm bara för att vi hade pratat om det, men de gjorde jag inte. Kanske för att det kändes ganska bra att inte sova ensamen;)


Nu slutar jag om 1.30 och då blir det gymmet.


Just det, om någon ringer mig idag kan jag inte svara fören efter 17.30 för jag har glömt mobilen hemma.


Kommentarer
Postat av: hanna

ahaa, är det därför du inte svarat på mitt sms :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback