Idioter finns överallt tydligen

I lördags var jag på fest hos en kompis.
Vi var några stycken och sen kom det fler folk och då var de två tjejer som inte var bjudna som kom men det var väl inte hela världen för dom verkade normala och de kändes inte så schysst att kasta ut dom tyckte personen som bodde där och de kunde jag hålla med om.

Iaf så verkade allt vara bra, fram tills att den ena tjejen som vi kan kalla julgranspumlan spillde ut typ en halv drink på golvet.
Linn såg det och hon trodde att julgranspumlan gick för att hämta en trasa för att torka upp det, men de gjorde hon inte alls utan bara gick därifrån!
Linn blev lite irriterad och sa att om man spiller på golvet torkar man väl ändå upp det.


gick iaf julgranspumlan och torkade upp det och sen var de väl inget mer med det.
Men helt plötsligt när vi sitter och spelar ölspelet blir hon skitsur och frågar Linn om hon inte tycker om henne och varför hon skällde ut henne(?).
Linn hade absolut inte skrikit eller nånting bara sagt att hon måste ju torka upp det men hon bad iaf om ursäkt om hon hade tyckt att hon lät otrevlig, men de var inte så hon hade menat de iaf och ville inte bråka med henne.




Sen börjar julgranspumlan lämna oss i vardagsrummet hela tiden och stå själv i köket och gå in i sovrummet och stänga dörren.
Efter ett tag går jag för att ta en cider och då är min cider borta!
Jag tänkte först att Linn kanske hade råkat ta fel för vi hade samma cider och i samma påse, men de hade hon inte alls.
Jag sa det till en av killarna och han sa att en annan tjej också hade en cider borta!

Sen så gick jag för att ta lite läppglans och hittar då inte min väska som jag hade hängt brevid min jacka i hallen.
Jag letar den och tänkte att jag måste ju ha lagt den någon annanstans eller att den hade ramlat ner bland skorna. Då hör jag någon bakom mig och då var de julgranspumlan som frågade om jag letade nåt.
Jag svarade att jag letade min väska som jag trodde hängde här men jag hittar den inte.
Letade lite till bland jackorna och på hatthyllan och sen vänder jag mig om precis när hon går därifrån och då ligger min väska öppen på golvet!!!

Jag tar upp den och ingenting är kvar!
Som tur är hade jag mobilen och min plånbok i min jackficka.
Jag kollar då på golvet och allt jag hade i väskan ligger utspritt över hela datarummet som ligger brevid hallen!
Hittar lite smink och mina nycklar, men inte allt.

Jag går och pratar med en av killarna om vad jag ska göra för jag hade ingen lust att dra upp världens bråk och förstöra för alla, men medans jag pratar med han så lämnar hon och hennes kompis lägenheten.
Killen jag pratar med sa då att han hade stått i köket och gjort nåt och då hade julgranspumlan varit där och stått i kylskåpet och skulle ta nåt att dricka.
Han vänder sig om och då hör han nåt som prasslas ihop snabbt och vänder sig om igen och ser henne ha handen bakom ryggen och stänga kylen jättefort och gå därifrån.

Han kollar in i kylen igen och ser att en chokladkaka som var i ett fack i dörren på kylen är borta!
Då hade hon tagit den! Senare hittar vi den i köket och hon har käkat upp nästan hela!



Efter ett tag hittar vi också en uppdrucken cider i ett skåp och jag frågar tjejen som hade blivit av med en av sina om det var en sån hon hade haft, och det var de ju!
Min cider och ett puder jag hade i väskan har vi fortfarande inte hittat så hon har väl snott dom!


Jävla idiot alltså!
Hon får stanna på en fest hon inte ens är bjuden på och då snor hon grejer och är allmänt dum i huvudet!
Fan om jag ser henne en gång till.
Jag är snäll men så jävla snäll är jag inte och jag ångrar så jävla mkt att jag inte tog upp det direkt så hon inte hann sticka!

Förklaringen varför jag kallar henne julgranspumlan  är för att hon hade ett rött paljettlinne och vägde ca 150 kilo.
Och jag varken skojjar eller överdriver.
Lite omoget av mig kanske, men jag är hellre omogen än en tjuv!




Kvällen vart iaf lyckad för på Allstar var de en snygg gitarrist som fick på andra tankar än julgranspumlan.




Såhär såg hon ut.


Kommentarer
Postat av: hanna

IDIOT-BRUD!



jag tyckte du sa i telefon att hon spytt på golvet, inte spillt :p

Postat av: evelina

fy fasen alltså vad folk kan vara odrägliga. hoppas ni hade trevligt iaf:)

2009-09-21 @ 19:58:07
Postat av: Wifie

hahaha jag kunde ju inte låta bli att skratta mig igenom detta inlägg. Julgranspumlan, julgranspumlan. haha, detta gjorde verkligen min kväll! :P Du är inte omogen, du talar ju bara sanning. Kan bara tänka mig hur fan hon såg ut med en röd paljettopp. :D :D Håhåjaja! tänk att det finns sådana störda människor.

2009-09-21 @ 20:47:15
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Malin

Men det var det jävligaste! Fy fasen vad ond jag hade blivit. Hoppas du träffar henne igen och säger några väl valda ord!

2009-09-21 @ 21:29:35
URL: http://myownlair.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha men VA, vem fan gör något sånt? Och lite psycho tjej som står bakom dig och frågar om du letar efter nått, när hon mycket väl vet vad du letar efter. Usch, och att hon var själv dessutom?! Jävla pucko.



Haha kan inte heller låta bli att garva när du avslutar med "såhär såg hon ut" xD

2009-09-22 @ 02:13:24
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Teemu

Hej Erica, jag bor gatan nedanför på metargränd

2009-09-22 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback