Have you been around



What do I have to do for you to let me

Lick you into something like paradise
Let me grab your neck and taste you honey
Pleasure without money
I love you when you touch yourself
Watch yourself, express yourself with me
Let me grab your neck and taste you honey
Pleasure without money


You never said anything about love
I will never ever be true
I don't wanna waste my time on you...

Hey hey hear my pray
I gotta get loose
Cause I used to as my ashtray,
ashtray, thats right
I said hey hey hear my pray
I gotta get loose
Cause I sold my soul to rock 'n' roll,
Rock n' roll, thats right

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha ja ibland behöver man verkligen bli aspackad! Men inte allt för ofta dock. Löshåret såg bra ut! Iaf på bild. Jag har haft en stor mängd kassa hårförlängningar i mina dagar. Huvva!

Postat av: hanna

vem jag dejtade kan du läsa om i bloggen ;p



amen shit vilken jävla dag! hur kan dom ändra sådär mycke i schemat? :S haha, hundskit.. har en klasskompis som verkligen hatar folk som inte plockar upp efter sin hund. hon har skällt ut en och annan jävel. tror t.o.m hon skapat en grupp på facebook "vi som hatar folk som inte plockar upp hundskit efter sin hund" eller nåt i den stilen, haha. eller så har hon bara gått med i en sån grupp, kanske vore nåt för dig? :p jag höll också på att trampa i hundskit idag påtal om det.

2009-09-15 @ 01:40:28
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback