Fuck it

Nuvarande:


Frisyr? Utsläppt
Senaste kompis du träffade: Erik
Personen du pratade I telefon med: Jenny
Du fick SMS av: Linn
Du kramade: Erik
Idag är det: Onsdag
Kläder: Leggingsoch tshirt med rolling stones logga

Imorgon är det: Torsdag och jag är ledig!
Planer: Träna och åka hem till byn
Någonting tråkigt som händer imorgon: Inget förhoppningsvis
Favoritnummer: 12
Färg: Lila
Årstid: Sommar!
Saknar du någon? Ja, jag saknar alltid min älskade syster
Humör för tillfället? :(
Det första du gjorde imorse? Sa nej du har inte gnisslat tänder hahahaa
Vad irriterar du dig på? Mig själv
Tror du på distansförållanden? Har aldrig provat så jag vet inte 
Vem tänker du på just nu? Anne

Tror du att personen tänker på dig med? Haha, kanske
Vart reste du sist? Till göteborg
Vad gjorde du igår kväll? Läs tidigare inlägg
Liknar du din mamma eller pappa? En blandning. Till utseende mest mamma.
Ler du ofta? Ja, jag skrattar ofta också
Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek självklart
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja, fast jag önskar mig alltid omöjliiga saker
I vems säng sov du i igår natt? Min egen
Vilken färg har din tröja? Grå


Sorg:

Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
Gråter du när du skadar dig? Nej oftast inte


Lycka:


Är du en glad person? Ja absolut
Vad gör dig glad? Så fort det händer något roligt
Önskar du att du var lyckligare? Ja
Är lycka överskattat? Nej
Kan musik göra dig glad? Absolut!
Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig? Ja
Har du någonsin sagt, Jag älskar dig? Ja
Har du en flick/pojkvän? Nope
Är du nöjd med det? Nja, ibland, ibland inte.
Har du varit otrogen någon gång? Nej, inte i ett seriöst förhållande
Vem hatar du verkligen? Ingen jag tänker hänga ut här, men de som känner mig vet
Har du någonsin gjort en hat-lista? Hahahah, nej, inte min grej
Är du en mobbare? Haha, absolut inte!


Relationer:

Till vem sa du , öga mot öga, jag älskar dig till senast? Mitt ex  Mange som jag var tillsammans med i 3,5 år mendet var jättelänge sen jag sa det.
Känner du att du älskar dina närmaste vänner? Ja, jag vore ingenting utan dom
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?  Japp.
Älskar du båda dina föräldrar? Självklart
Hur länge har du känt din bästa vän? Kmr inte ihåg, var de 20 år iår Anne?
Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Nej
Har du Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej men de beror nog på vars man jobbar
Läppar eller ögon? Ögon
Kramar eller kyssar? Båda
Varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Beror väl på vad man räknar som förhållanden
Snygg mage eller snygga armar? Hmm, båda hehe
Har du någonsin kysst en främling?  Ja
Druckit bubblor? Ja
Tappat bort glasögon/linser? Nej
Brutit ett ben? Nej
Röntgats? Ja
Krossat någons hjärta? Ja tyvärr
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Ja
Gråtit när någon dött? Ja


Kläder:


Äger du ett plagg från en second hand-butik? Nej, tycker det är lite äckligt
Hur många par skor använder du regelbundet? 3-4 typ
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Nej, skulle aldrig idas
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Vet inte, tror inte det
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Absolut, har gjort det
Har du någon gång burit en folkdräkt? Hell no. Jag skulle hellre gå runt i Borat-string.
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Hehe, ja, flera gånger
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? nja, inte speciellt mkt


Personer:

Vad tycker du egentligen om kungen? Jag tycker ingenting om han.
Tycker du att prinsessan Madeleine är snygg? Inte speciellt
Vem vill du se som julvärd julen 2008? Jocke Berg i Hardcore Superstar
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Min sånglärare Olle på Lärkan!
Vilka är dina förebilder? Alla som tror på sig själva och följer sina drömmar
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Haha, nej kan bara 3
Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? Hahaha, nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback