Ensam mamma söker hudcancer

Jag sitter och kollar på "ensam mamma söker" och en av mammorna som är med är verkligen jättesnygg och rolig, men solariebrun och rynkig fast hon bara är 34 (tror hon var de iaf).
Sen filmade de henne när hon satt ute och solade och höll i ugnsfolie för att det ska reflekteras i ansiktet.

Usch!

Man ser hur huden är typ alldelens stram och sådär äcklig som de blir när någon har solat jättemkt.



En kvinna jag känner har solat som en galning och rökt i hela sitt liv och när hon sa att hon var lika gammal som min mamma höll jag på att dö!
Jag trodde hon var 65 minst!



Visst solar jag solarium ibland men det är väl 1 gång i månaden och aldrig på sommaren.
Jag vill fan inte se ut som 50 när jag är 30.



Kommentarer
Postat av: Anonym

amen fy faan vilken äcklig bild!



är det hon i kort och jätteblont hår du syftar på?

2009-09-06 @ 23:13:02
Postat av: Anonym

2009-09-07 @ 09:34:39
Postat av: Erica

Anonym: Japp de är hon jag menar

2009-09-07 @ 09:35:07
Postat av: hillsandthecity

Ooo usch vf göra så mot sig själv.

dom tror att dom blir snyggare med så mycket solbränna. Nej fy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback