Ut!

Ikväll blir de förfest hos mig och sen ut på antingen cleo eller allstar.
Funderar på om det ens är någon idè att gå på cleo.
Har inte varit där sen de öppnade men alla säger att det är precis likadant som alltid.
Överbefolkat med idioter alltså.

Nåja.

Har iaf köpt ostbågar till ikväll hahaha!
Man ska väl kunna bjuda sina gäster på nånting:D


Allt är jävligt pissigt när jag inte kan ringa Jenny.
Jag pratar ju med henne typ 3 gånger om dagen annars.
Hahaha, igår ringde jag Anne och hon svarade inte. Efter 5 min kom det ett sms från henne "Jag är full".
Hahaha, fan va jag skrattade!




Jaja. Måste diska nu. Måste måste måste.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hehe, kul att man kan bidra med lite vardagsunderhållning. Kör hårt ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback