Götet idag!

14.20 går flyget från kallax och 17.00 är jag på Landvetter!

Fy fan va kul det här ska bli!
Ska drinka lite tis, ons, tors, fre, lör! Hahaha, kmr vara tvungen att ta in på avgiftning efter detta!

Men men, sen ska vi klämma in träning varje dag också.
Får inte sluta träningen den här veckan bara för att jag är i gbg.
Men som tur är har jag resepass från gymmet så jag kan träna på Jennys gym på Lindholmen:)


Shit. Nu måste jag försöka packa klart.
Har inte riktigt kommit på hur allt ska rymmas.
Och hur de ska rymmas när jag åker hem har jag ingen aning om.

Men de blir ett senare problem.




Plumsy, du kan ringa mig när du vill!:)
Du kan alltid komma till mig.
När som helst.


Kommentarer
Postat av: Plumsy

Tack, underbara du!! Det värmer så oerhört..

2009-10-05 @ 11:53:35
Postat av: Wifie

Men du, det är inte bra att träna när man har druckit. Det tär mer på kroppen än det gör nytta. ;) Förresten visst läser du min blogg? Jag har lite dålig koll. ;)

Postat av: Erica

Wifie: Nej, jag läser inte din blogg:)

2009-10-05 @ 19:26:55
URL: http://erica87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback