Write it down

Snodde en lista av Hanna

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Jag själv. Tur att jag är så sjukt kul haha
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Försov mig
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Kollade på tv
4. Vad hände dig 1992? Jag var 5 år och härjade
6. Tre ord varför du sist spydde? Vet inte det
7. Vilken färg är din hårborste? Svart och silver
8. Vad köpte du sist? Mat
9. Vad fick du senast i present? Ingen aning
10. Vilken färg är din dörr? Trä
11. Var förvarar du dina pengar? Betalar bara med kort
12. Hur var vädret igår? Kmr inte ihåg, var bara inne på jobbet:/
13. Vart kramades du sist? När jag for från Hanna i Piteå
14. Vad ser du fram emot? Kennys födelsedagsfest
15. Vad är 15? Litet
16. Vilken skostorlek har du? 37
17. Vill du klippa dig? Vill? Nej. Behöver? Ja
18. Är du över 25? Nope
19. Pratar du mycket? Ja ganska
20. Kollar du på O.C.? Inte längre
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej jag stavar Karlsson utan x 
22. Känner du någon som heter Steve? Nej
23. Hittar du på egna ord? Yes, jag och Jenny är bäst på det
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Jo tyvärr
26. Vad har du för mobil? Sony Ericsson s500i
27. Vem ringde dig sist? Mamma
28. Biter du på naglarna? Om det är nån bit som sticker ut och fastnar i allt
29. Har du lockigt hår? Spikrakt
30. Vilken konsert ska du på härnäst? ReinXeed på Kulturens Hus den 19:e december tror jag
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Den personen är inte en del av mitt liv nå mer
32. Hur många gånger har du svurit idag? Många gånger
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? Öööööh? Hahaha
34. Har du sett filmen Donnie Darko? Nej
35. Ska du jobba imorgon? LEDIG:D
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? ex boyfriend
37. Vad borde du göra nu? borsta tänderna
38. Har du något smeknamn? Erkan
39. Sover du mycket? Nej
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Ingen, ser typ aldrig på film
41. Vad ska du göra på lördag? Fest!
42. När var du ute sist? Vad var de? Ute och sprang för 2 timmar sen
43. Har du gråtit idag? Nope
44. Är du en glad person? Klart jag är
45. Har du roligt nu? Inte speciellt
46. Vad äter du helst? Kött
47. Vem var du med sist? Frida på jobbet
48. Tycker du om någon just nu? Nej jag hatar alla, hahaha!

Kommentarer
Postat av: hanna

åhå, så du ska troligast med på reinxeed? fan va kul :D jag hade nästan räknat bort dig, fan va glad jag blev nu :D jag hoppas ju inte att det är dyrt. men så himla mysko att det inte står med på kulturens hus hemsida. undra om det bara är dom eller om det är fler band som när dom spelade sist på kulturens hus. hrrm, jag får helt enkelt höra med tommy :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback