Marabou vinter och Kiss

Alldelens nyss fick jag smaka Marabou vinter av Frida på jobbet.
Den var inte god.
Den smakade som en blandning av 5000 olika kryddor, men mest nejlika, blandat med choklad.
Yuck.





För ett tag sen så sa Hanna att nästa gång Kiss kmr till Sverige vill hon se dom och jag då sa jag att vi åker och ser dom då!!

Vad ser jag idag, (2 veckor efter att jag har fått reda på att jag är arbetslös efter nyår) Jo att Kiss kmr hit i juni och biljetterna släpps på fre!

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan!!!!!

Jag har ju fan inte råd att åka!!!!!
AAAAAAAAAAHHHHHH!


Vad arg jag blir!!!!!









Kommentarer
Postat av: hanna

råna en bank och följ med ;D

Postat av: hanna

jag fick smaka marabou vinter av emelie idag, tyckte den var helt okej faktiskt :)

2009-11-25 @ 20:30:16
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: hanna

jaa, jag saknar allt häng med grabbarna. fredrik och andré också, vi måste styra upp nåt snart :D

2009-11-29 @ 00:35:10
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback