Hål

Hål i en jävla tand.

Jippie.
Det ända som var positivt var att jag inte hade varit där förra året så jag har 300 från förra året och 300  i år i nåt tandvårdsbidrag:)
Fast hade jag varit där förra året hade jag ju förmodligen inte haft ett hål nu.

Jag fattar inte varför inte jag fick tandställning när jag var yngre!
Mina tänder är iofs raka men dom ligger så himla nära varann så de är omöjligt att få ner tandtråd emellan och mina framtänder ligger lite omlott. Kul.




Allt som bara kan gå åt skogen verkar ju göra de nu, så de är ju omöjligt att spara pengar tills man blir arbetslös.
Fuck fuck fuck.


Kommentarer
Postat av: Malin

Han hade något spec. öppningserbjudande att de 20 första som ringer och bokar tid får gratis och de nästkommande 20 betalar 150 kronor. Idag sa han att det fanns några gratisplatser kvar. Det finns lappar om det på Inpuls :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback