Värme:)

Guuud så skönt de är varmt!

Har suttit på balkongen och solat och nu har jag cyklat hit till jobbet.


I lördags vart det mkt spontant fest och utgång i Piteå:)
Anlände dit kl 22, haha så det var bara att sminka sig och börja klunka dricka innan vi skulle ut på Kalles.
Jag, Hanna och Johanna som går i Hannas klass var hemma hos Johanna som bor centralt i Piteå och vi kollade lite på eurovison men de va ju lika tråkigt som vanligt.

Vid 12-tiden gick vi till Kalles och ner i källaren till dansgolvet och det var väl (och jag skojar inte) ca 35 grader varmt!
Det gick inte att andas för de var inget syre där nere så det blev lite lätt panik så jag var tvungen att gå upp igen.
Dom hade två jättevra trubadurer på övervåningen så vi lyssnade lite på dom och sen gick vi och köpte öl.
Eller Hanna köpte öl åt mig för jag hade klantat mig och hängt in min plånbok i garderoben.

Vi gjorde iaf ett till besök på dansgolvet och då hittaed vi en korridor (?!) där de var en fläkt! Hahaha.
Så dit sprang vi in när man behövde andas hahaha!


När de stängde gick vi till Max och fick stå i kö  30-40 min!
Tillslut fick vi iaf våran mat iaf och sen blev det taxi hem till och Hanna.


På söndagen vaknaed jag vid 10,  snodde Hannas dator och surfade runt lite tills Hanna vaknade och vi kollade lite tv och Hanna gjorde den godaste omeletten jag någonsin har ätit:)


Eftersom jag hade kört bil direkt till Johanna så var vi tvungen att gå till stan och jag som bara hade kläderna jag gick ut i var tvungen att gå till stan (2-3 km) i högklackade skor!
Jobbigt!


Men men, de var iaf jättekul att vara i Piteå:)
 

Kolla
Hannas blogg för bilder från kvällen.


Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; nej precis :D men de är inget fel på ikea soffor ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback