Vansinne

Igår var jag på porsön hos Linns kille Anton med Linn, Emma, Kenny och några andra som jag inte riktigt kmr ihåg vad dom heter haha.
Vi spelade kubb och sen satt vi bara och snackade.
Jag hade jobbat och hade typ migrän så jag kände mig inte riktigt på topp så jag for hem vid 00.30.

Jag kom då och körde på svartöleden och när man har kört förbi coop så blir de 70 och mellan 70 skyltarna har nån hängt en jävla rep!
På mitten av filen var de väl ungefär 40-50 cm från marken och jag tvärnitade och väjade åt höger så jag kom under där de hängde lite högre så det tog i nederkant av vindrutan.
Fy fan va tur att jag kom där med bil och att det inte var nån som körde motorcykel eller vespa för dom hade ju kunnat dö!

Jävla idioter som gör sånt där.

Jag ringde iaf polisen på 11414 och då blev jag kopplad till en telefonist som aldrig svarade!
Då ringde jag 112 istället och blev kopplad till polisen i Luleå och pratade med dom.
Såg att rephelvetet var borta idag så dom har då varit där iaf, fast jag tror de gick av eller släppte från ena sidan iaf när jag körde in i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback