3 veckor till start

Om 3 veckor är det stadsmaran som jag och mamma ska springa.
Eller vi ska springa ett kortare lopp som ingår i stadsmaran, Lule kretslopp heter det och är 6,5 km.

Träningen har gått jäkligt bra ett tag, sen dåligt men nu går det lite lättare igen:)
Var ute och sprang i ösregnet igår, haha, men de var faktiskt ganska skönt.


Ett litet problem är dock att jag får jäkligt ont i knäna när jag springer på asfalt:/
Det går ibland att springa på sidan av asfalten men där är de två ton hundskit.

Jag fattar inte vad som är så jävla svårt att plocka upp efter sin hund!?
Om man bor ute på landet så tar man ju inte upp skiten direkt men det här är ju mitt i stan!
Irriterande minst sagt.

Men, men ska pallra mig till gymmet nu för de gör så ont i knät i

Kommentarer
Postat av: Elina

Okej, då syns vi på jobbet:)

Postat av: hanna

amen herregud alltså, den kvinnan har ju inga hämningar på sin blogg :O man såg ju fan lilla presenten på en bild, ME OH MY!

2009-05-10 @ 15:19:09
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback