Saturday night

Ikväll blir det avslutningsfest med Linns klass, Emma och Kenny åker hem nästa vecka, buhuhu, kmr sakna dom hela sommaren.
Men men, jag måste jobba idag iaf fram tills kl 22:/
Ska fixa iordning mig på jobbet, sminka mig lite och sånt sen blir det buss till Porsön.

Dom har hyrt nån lokal där och sen blir det troligen Allstar.
Kåren skulle också vara öppen men de skulle vara formell klädsel, alltså typ balklänning så det struntade vi i.


Trodde det skulle vara bra väder idag men de var de då inte alls, molnigt och jävligt:(
Håller på att tvätta nu iaf och ska försöka göra nån frukost, eller så blir de brunch.



Funderar på att ta med min skitkamera ikväll.
Sämsta digitalkameran man kan hitta och den käkar batterier!
Men den kanske åker med iaf.

Kommentarer
Postat av: The Hills Fanblogg.

sv; haha eler hur? jag trodde jag skulle dö när jag såg videon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback