När man flyger fram

Vid 21.30 tiden igår for jag ut och sprang en runda och det gick så jäkla lätt!
Såååååååååååå skönt!

Det blev iaf 5 km och jag sprang fortare än vad jag brukar så de känns så jäkla bra:D



Idag är de kallt eller 15 grader men de blåser och är lite halvt molnigt så de blir inge stek på balkongen:/
Ska nog gå ut på en promenix innan jag måste till jobbet, börjar 14.15.

Fast jag borde städa. Ska kanske göra de istället.
Jag ska ju ändå springa ikväll också.




Ser skitdum ut på kortet men skulle bara visa vad sjukt snyggt jag lyckades locka mitt hår innan svängen till Piteå i lördags. Men när vi kom till Kalles var de ju som sagt 1000 grader varmt och fuktigt där inne för alla höll på att svettas ihjäl så då var de tack och adjö lockar:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback