Lista

namn: Erica
vad drack du senast: Vatten
vad gjorde du igår kväll: Se tidigare inlägg
hur många hamstrar har du haft: Inga, fattar inte varför man ska ha en hamster
kan du gå ner i spagat: Nope
vad ska du göra i kväll: Fara till Linn
vad ska du göra i morgon: Vet inte, vara ute om de är bra väder
senaste inköp: En tunika från Gina som var ful så den åker tillbaka
senaste film: Hmm, kmr inte ihåg
Vad har du i ditt fönster: Blommor, lampor, annat grejs
tycker du om att cykla: Nja, hellre de än åka buss iaf
vem sov du över hos senast: Secret
vem sov över hos dig senast: Hanna
vem pussade du på senast: Hemligt det med.
vad ska du göra nu: Spraya mitt hår
vad ska du göra sen: Åka till Linn
vem träffade du sist: Linn, Anton, Emma, Kenny mfl
vem skulle du vilja träffa nu: That´s a secret I`ll never tell
sjunger du i duschen: Nja, ibland kanske
vem ringde dig senast: Linn
vem ringde du senast: Linn
hur länge sov du inatt: 10 timmar! Skönt, men jag hade migrän som inte hade gett med sig under natten så de va lite kämpigt.
vad gjorde du för tre timmar sen: Var ute och gick
vad skulle du vilja göra nu: Klunka öl och dansa
vän du kan prata om allt med: Anneli, Jenny, Linn + en till hemlig person:)
person du kan lite på till 100%: Inte en ända jävla människa förutom mig själv
har du badat i år?: Nope, isen har gått för en vecka sen typ så jag känner mig inte så sugen än
Tidsfördriv: Börjar på I och slutar på nternet
vad heter du just nu på msn: Erica - erica87.blogg.se
Hur många syskon:  en lillasyster och en lillebror
känner du någon som heter likadant som dig?: Jaa
morgontrött?: Japp
när är du född?: 12 aug 1987
var bor du?:  Örnäset, Luleå
nuvarande hårfärg?: blond
riktiga hårfärg?: blond
ögonfärg?: Grön
vad läser du för bok nu?: Pappas flickor. Dålig.
humör just nu?: Ok
vad har du för parfym idag?: Escada Sunset Heat 
vill du ha barn?: Ja, men inte nu
hur stort är ditt rum?: Min lägenhet är 56,5 kvm
har du tv/dator i ditt rum?: Laptop ja
piercingar?: öronen
tatuering?: nope, men de kmr
hur många converse allstarskor äger du?: Inga, dom är jättesnygga men mins fötter ser stora ut i dom
brukar du vara osminkad i skolan/jobbet?: Ja, är ofta osminkad på jobbet.
skostorlek: 37


Jag utmanar alla att göra denna lista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

30:e maj :P

2009-05-17 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback