Dell äger

Den tekniska supporten på Dell äger verkligen!

Min dator slutade funka i fredags och i 1,5 timme igår pratade jag med en kille på supporten och han hjälpte mig och sa precis hur jag skulle göra och idag var det också nåt fel så hela datorn hängde sig när jag startade den och jag trodde inte supporten skulle vara öppen men det var den!

Pratade i 20 min med en annan kille idag och han hjälpte mig så nu funkar allt bra igen:)



Och till det absolut bästa, nummret är gratis att ringa så jag har inte behövt fylla på mobilen tusen gånger för att ringa.
Det är bra service.



Kommentarer
Postat av: hanna

jag vet, dom är helt underbara på dell! alltid så himla hjälpsamma och trevliga. man blir nästan lite kär i alla hjälpsamma killar där, haha ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback