Då och nu

Snodde det av Jenny.

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Anneli
2. Vad hette din första kärlek? Första seriösa riktiga var Mange så det var ju inte när jag var liten
3. Vilken var din favorit rätt? Hamburgare eller pizza
4. Vilken var din favorit färg? Rosa
5. Vart bodde du? Örarna, luleå
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Förmodligen födelsedag och julafton
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När dom var tvugna att avliva kattungar i mina grannars ladugård för ingen ville ha dom.
8. Ville du bli när du blev stor? Sångerska
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Lördagsgodispåsar som det var massa blandat godis i, tablettask, chokladkaka, klubba mm.


Nu

1. Vad heter din bästa vän? Jenny, Anneli, Linn och Hanna
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Gunde hahahaahahahahaa. Internt skämt:D
3. Vilken är din favorit rätt? Pepparstek och rotsaksgratäng
4. Vilken är din favorit färg? Lila, turkos.
5. Vart bor du nu? Örnäset, Luleå
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Vet faktiskt inte.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att Jenny och Ljungen har flyttat, men de är ändå kul när jag är i gbg och hälsar på.
8. Vad vill du jobba med? Vet inte 
9. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad


Kommentarer
Postat av: evelina

Kommer mest troligt hem den 3 april, jag och Malin ska bila upp från Uppsala. SÅ jag hoppas på fredag den 3:e:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback