Klänning och lördagen

Ååååååh, jag vill ha en snygg klänning till Henkes student men de går inte att hitta någon:/


Gina Tricot brukar ju alltid ha snygga saker (även om man då kmr se likadan ut som hälften av Luleås befolkning) men inte ens på deras hemsida lyckas jag hitta nåt. Blä.


Blir väl att rota i garderoben:/ Tråkigt, jag vill ha nåt nytt.
Kom på att om man beställer från Ellos så betalar man månaden efter men dom hade ju inte en ända snygg sak på hela hemsidan verkade det som.


Skit skit skit.




Igår var jag, Ljungen och Erik + lite annat folk på Allstar och såg matchen och alla vet ju att sverige sög.
Eftersom det är den här flygövningen här så var det jättemkt engelskmänn på allstar och lallade runt där och hinkade öl:)


Jag hade jobbat hela dagen och var trött coh höll på att dö av pollenhelvetet så jag följde med Ljungen och Erik som skulle äta på Max och sen gick jag och Ljungen hem till Örnäset och sen vidare till Nicke där de va lite folk som kollade på tv och var allmänt jättebakis, hahaha.

Min käre kusin och öppen bar  är väl inte dens bästa kombinationen hahaha.
Snackade lite med dom och sen blev det hem och sova.



Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA, aa men bara om han har på sig bögkläderna ;D

Postat av: The Hills Fanblogg

sv; luffare är de minsta man kan kalla henne när hon går klädd sådär :o

2009-06-08 @ 13:30:34
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in ;-)

2009-06-08 @ 23:05:22
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt :)

2009-06-09 @ 19:19:38
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback