Stress

Jag tror snart jag får magsår.
Och kronisk huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, ojdå! jamen henry var ju wakefields son och han hade ju hjälpt honom att döda alla eftersom att han kände sig så övergiven som liten. (han var ju adopterad, var ju egentligen wakefield och abbys mammas barn). och tydligen så var henry kär i abby och när abby var liten hade hon tydligen sagt "jag önskar att vi kunde bo här ensamma på ön, bara du och jag" så det var det han ville fixa nu genom att döda alla förutom henne. han dödade t.o.m. wakefield, de som överlevde var abby, jimmy, shea och den där lilla flickan. men de två sistnämnda hann fly så på själva ön var bara jimmy och abby kvar efter att abby dödat henry. sen slutade allt med att man fick se den hemgjorda filmen som de gjort under första avsnittet! hängde du med? hehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback