Klippning

1 timme kvar på jobbet, sen cyklar jag till Fredrik och Cissi och blir klippt:D

Helt underbart att Cissi kan klippa mig så slipper man ju betala 500 spänn för det:)
Dessutom gör Cissi som man säger och frisörer brukar ju tycka att dom kan göra lite som dom vill ibland.

Fast de senaste gångerna (som var typ 1 år sen) har jag klippt mig på Studio Znygg och Mia som frisören heter där är superbra och världens gulligaste tjej:)


Trött i skallen efter at jag började jobba 07.15 men en timme orkar jag iaf:)
Dessutom har det gått väldigt bra på jobbet idag:D



Kommentarer
Postat av: sara

hej hej, jag har bara provat några mineral smink för jag fastnade så fort för id så då slutade jag testa vidare.. tyckte om glo minerals men ingen aning ifall det är bismuth i.. intressant att du fick reaktion, har aldrig hört nån inann..använe du id borstar när du fick det?

Postat av: evelina

hoppas det blev en nice frisyr:) hur blir det med förköp till lördag?

2009-07-08 @ 10:02:26
URL: http://evesjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback