En liten fundering

På de flesta arbetsplatser som är kontor och andra ställen som simhallar, vårdcentraler mm så brukar de ju vara förbud mot att ha parfym på sig.
Det är det på mitt jobb och jag tycker det är bra eftersom jag lätt kan få ont i skallen när det luktar parfym väldigt stark och det finns ju folk som är allergiska.


Men när det då klampar in nån som luktar som att dom precis har rullat sig i ett askfat då verkar det vara helt okej.
Om någon stinker rök är väl de lika illa som om nån luktar parfym, eller parfym är ju lite bättre för det luktar ju åtminstone gott.


Jag fattar inte varför det är okej att stinka rök men inte parfym.


Alla rökare luktar ju inte apa, många tycker jag inte luktar alls men en del stinker verkligen.
Usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback