Nytt

Idag kom min träningslinnen jag hade beställt från Ellos.

  


Ett rosa från Puma, jätte-snyggt och skönt:)

Det svarta var däremot inte så jättebra, det satt inte så bra över bysten:/
Men annars var de fint så mamma ska prova det, passar nog bra på henne:)


Igår städade jag och fixade till lite i köket, bytte gardiner och tog bort adventsljusstaken i fönstret.
Såhär fint blev det:

   

Jag älskar den lilla vita lampan från Ikea<3
Har en rosa i sovrummet fast det är annorlunda mönster, typ större blommor.


Det känns som att det kmr bli en tidig afton ikväll (om jag nu inte råkar somna här på soffan nu).
Började jobba 07.15 och jag är sjuk trött nu!


Hade förresten fått displayen jag köpte på tradera, men han som jag köpte den av har skickat den hem till mamma och pappa! Öööööööh?
Jag fattar inte ens hur han kan ha fått den adressen!?
Jag menar det är ju inte ens min förra adress och jag har ju skrivit edeforsgatan när jag reggade mig på Tradera och när jag mailade han.

Wierd.

Kommentarer
Postat av: sensuellt

tack så mkt :)

Postat av: Linda

Gillar oxå den lilla vita lampan... Finns juh i två storlekar... kanske vore nått för min mörka hall...

2009-01-28 @ 20:04:32
URL: http://linduz.webblogg.se/
Postat av: hanna

va fint det blev :)

den lampan är verkligen fin, måste köpa mig en glödlampa till den så jag får liv i den. dessutom brann lampan i den andra snygga ikea-lampan, du vet den jag har på hyllan vid soffan.



min mobil har börjat strejka och jag hittar inte min försäkring, det är ute med mig :'(

2009-01-28 @ 23:10:05
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback