Viktigt meddelande!

Mitt förb.... internet funkar inte och kundtjänsten på skitföretaget Lunet har inte öppet på helgen så jag kmr vara utan internet fram till måndag.

Fy fan va arg jag är!!!!



Just nu är jag hos Hanna och skriver och jag just betalat mina räkningar härifrån eftersom det blev typ panik när jag inte kunde göra det hemma:/


Ilskan i mitt huvud går fan i mig inte att beskriva.
Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuc fuc fuck fuck fuck fuck fuck.


Annars så har jag jobbat idag, sen på stan en sväng.
Hjälpte Hanna att välja en hårfärg eftersom det ite blev så bra med blekningen igår:/
Men nu har vi däremot lagt slingor i en askblond färg så nu är de fint igen, även om det är lite ljusare än vad de var tänkt från början.



Summa summarum: Lunet och blekning är djävulens påfund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback