Vaken.

Nu har vi vaknat till liv och Ljungen har dragit till skolan och Jenny håller på att göra sig iordning för att gå.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra dom här timmarna hon är borta men går jag utanför lägenheten så tappar jag bort mig! Hahaha!


Men jag ska nog ta Jennys nyckel så kanske jag går ut en sväng och kollar runt.

Så de kanske blir sista gången ni hör av mig, hahahaha!


Inne i stan har jag ändå en aning om var jag befinner mig, men här på lindholmen är jag totalt vilse.
Man har ju guidat x antal folk som ringt till jobbet, så jag har typ Göteborgskartan i huvudet, haha!



 

När Jenny slutar kl 15 så ska vi iaf in till stan och kolla runt lite.

Hade behövt köpa en mascara och Anne sa att en butik på Kaserntorget har 20% på allt smink så dit ska vi iaf:)


Någon som har tips på bra mascara?

Jag har haft två skitbra från Lo`real men båda två har slutat göras!


Jag vill att den ska separera fransarna, samt förlänga och att fransarna ska se tjocka ut.

Plastborstar tycker jag inte om, jag vill ha en vanlig liten borste.



Mina ögonfransar är ju blonda så dom syns inte när jag inte har mascara, hade jag haft mörka hade jag nog inte ens idats använda mascara på vardagar 


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, matte har berättat att våran pepprar-teknik inte är så bra. för om man pepprar på ställen där det inte är toner så får man ju minuspoäng, oopsie ;p



men duu, hur mobilbloggar man? du får fan lära mig. det verkar ju skitkul :D hade ni kul igår? var det lika kul som sist? hoppas du har en grym vistelse i götet :)

Postat av: hanna

jag gillar ju loreals double extension eller va fan den nu heter. du vet med en svart och en vit mascara, så den är mitt tips. passa dig för den där cp-mascaran jag fick av mamma, den som kändes som lim på fransarna och typ inte gick att få bort. den var iofs jävligt bra när man målade på den och har nog aldrig fått så snygga fransar som med den, men fransarna lär ju förstöras som bara fan när man väl ska försöka tvätta bort den. helt omöjlig, ska kolla vad den heter.. vänta.. den heter så mycke som loreal las architect carbon gloss.

2009-02-12 @ 12:51:05
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback