Va?

Jag blir galen!!!

Jag har haft lock i öronen hela jäkla dagen och fick dra upp volymen som fan på jobbet för att höra vad våra kära kunder sa.
Jag är förkyld som f-n och snorig:/

Men de här locket i öronen går inte bort, någon som har något tipa på hur man ska få bort det?
Sitter här i soffan som en pensionär med sjukt högt ljud på tv:n så grannarna hör väl allt, haha.



Jag tar hand om min mormors katt eftersom hon har opererat sig för inte så länge sen och innan jag var i gbg så åt katten så himla lite så jag blev nästan orolig att det var nå fel på henne.
Men nu har det då vänt.

Katten äter ju som att det inte finns någon morgondag!

Dessutom ger jag ju henne mat så fort hon vill (hela tiden nu alltså) för jag tycker synd om henne när hon är hungrig:D

Kommentarer
Postat av: hanna

neeej, du får ju inte va sjuk. och absolut inte smitta mig imorgon :O

Postat av: hanna

imorgon lirar vi guitar hero world tour ;D

2009-02-25 @ 23:40:24
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback