Tidsfördriv

Om mig
1. Namn - Erica
2. Bor - Luleå
3. Syskon - Jenny och Henrik, båda yngre än mig.
4. Ålder - 21
5.Född - 870812
6. Ögonfärg - Grön
7. Längd - 164
8. Sko storlek - 37
9. Höger eller vänsterhänt - högerhänt
10. Stjärntecken - lejon
11. Hårfärg - blond
12. Födelseort - Luleå

Dagens..
1. Låt - I hate this part- Pusscat Dolls
2. Saknad - Du vet vem du är;)
3. Kläder - jeans, t-shirt, kofta
4. Smink - lite puder
5. Underkläder - bh och trosor
6. Mat - Ingen, är inte hungrig
7. Köp - Inget än så länge
8. Göra sen - Fara en sväng på storheden tror jag
9. Godis - Inget
10. Pinsammaste - inget, än så länge

Ärligt!
1. Tycker du om att plocka svamp - haha, nej har aldrig gjort det men jag skulle inte tro det
2. Tycker du om godis - Japp
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Väldigt olika
4. Äter du oftast nyttig mat - Ja, jag försöker iaf
6. Är du stark - Ja, ganska så
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - benen
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Ja, oftast iaf
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Nej, jag är faktiskt dålig på det:/ Inte för att jag inte tycker bra om folk utan för att jag är feg, haha.
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
12. Du tycker att du själv är smart - Ja, för det mesta
13. Vad är det sämsta hos dig - Har dåligt självförtroende i vissa situationer
14. Vad är det bästa hos dig - Jag är väldigt snäll och rolig
15. Har du bra självförtroende - Ja, ofast
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Beror helt på hur mkt jag jobbar
17. Du tycker om att vara med killar - Ja, är uppväxt med mest killkompisar och några bra tjejkompisar
18. Känner du dina grannar - Nej
 19. Vad har du för färg på dina underkläder- svart och öd
20. Använder du BH varje dag - Nej, jag har inga hängbröst så ibland har jag inte det, mohahaha
 21. Svär du ofta - Nja,
22. Gillar du skolan - Jag gillade gymnasiet när jag gick det
 23. Spelar du något instrument - piano, men kan även lite annat.
 24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Fotboll och ridning
25. Har du några tatueringar - Nej, men de kommer
26. Har du några piercningar - Gills öronen?;)
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha, brukar inte räkna
 28. Tycker du om djur - JAAAA!

Brukar du.. 
1. Sova - Haha, ja förmodligen
2. Ta mediciner du inte borde ta - Öh!? Nej
3. Röka - Nej
4. Snusa - Nej
5. Dricka - När de behövs haha
6. Skada dig - Nej
7. Klä dig i svart - Haha, alla har väl något svart plagg nån gång så ja
8. Hata folk - Inte hata, men de finns några jag tycker väldigt illa om
9. Lita på folk - Nej, jag litar bara på mig själv
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Ja, se förra inlägget haha
12. Gå i skolan - Inte nu lägre
13. Gå i kyrkan - Aldrig, tycker det är svammel
15. Vilja dö - Nej, det finns för mkt att leva för

När.. 
1. Åt du senast - Inatt
2. Läste du ut en bok senast - hehe, oj. Typ i somras
3. Köpte du något senast - Igår
4. Svor du senast - Igår
5. Sjöng du senast -idag
6. Klagade du senast - Igår
7. Klantade du dig senast - Idag då jag har glömt plånboken hemma

Har du..
1. För många vänner - Kan man ha för många?
2. Förföljelsemani - haha, nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej, jag är inte så psyco
4. Skadat någon - Jo, har säkert råkat göra det
5. Färgat håret - Japp
6. Några piercnings - Men va fan de här frågorna har ju redan varit!
7. Några tatueringar - Se ovan
8. Egen dator - Yes
9. Gjort bort dig rejält - Ja de har väl alla

Är du.. 
1. Snäll - Alltid (nästan iaf)
2. Snygg - Oftast haha
3. Söt - Yes, tror jag gills som mer söt än snygg haha
4. Lång - Medellång
5. Kort - se ovan
6. Klantig -  Nej inet så värst
7. Tönt - Oh yes. N.E.R.D
8. Tjock - Nja
9. Smal - Nja
10. Romantisk - När jag vill hehe;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback