Power Strike Impact

Ikväll har jag och Linn varit på PSI och det var helt sjukt jobbigt.
Det brukar alltid vara jobbigt men nu var de ny koreografi som var skitjobbig!
Men skönt var de att vara helt slutkörd:D

PSI är alltså kickboxing för er som inte tränar på Inpuls;)





Imorn blir det jobb på morgonen, sen hem och packa lite sen ska jag fara och lämna tillbaka mormors katt som jag har tagit hand om för på ons åker jag till Göteborg!
Guuuuud så kul!


Åker 14.45 från Kallax och landar på Landvetter 16.30 och då tar jag flygbussen till centralstationen där Jenny möter mig:)
Sen måste vi in på nordstan en sväng på systemet, hahaha, för på kvällen blir det utgång.
Ons, fre, lör hehehe:D

Ska se om vi kanske hinner fara och hälsa på Alex mamma i Varberg också, jag är ju ändå där ons-mån men tiden går så fort när man har roligt!:D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag och Arex hoppas med på att få se en glimt av dig under tiden du är är nere, men givetvis så förstår vi att all planerad fylla och dagenefter-sjukdom tar sin tid haha Hjärtligt välkommen ner till sveriges framsida iallafall! Kram

Postat av: Johanna

Hejsan. Hur mycket betalar du för tur och retur ner till Göteborg ?

2009-02-10 @ 17:27:13
URL: http://dasuperbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback