Ont och Honey

Det gör fortfarande ont i ryggen, eller det är rättare sagt ryggen/bröstkorgen och jag antar att det är nån låsning:/
Ont som fan iaf.

Men jag har iaf städat hela lägenheten idag, glömde dock att dammtorka ser jag när jag tittar på tv:n haha.
Ser dansfilmen "Honey" på 5:an och man blir ju så sjukt sugen på att dansa!
Jag älskar att dansa men jag är skitdålig på det, haha!
Förut var jag skitdålig på att lära mig koregrafi men sen jag började gå på aerobic på gymmet för ca 1 år sen har jag blivit mkt, mkt bättre:)
Funderar t.o.m att prova någon dansklass:D





Har varit på gymmet en sväng idag och sprungit på löpbandet.
Mamma har utmanat mig att springa stadsmaran så det är väl bara att börja träna nu.
Men det är ju sjukt tråkigt att springa på bandet och dessutom har jag långt kvar att orka springa 6,5 km:/
Orkade bara springa 2 km idag! hahaha. Sen gick jag 1 km så det blev 3 totalt.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, men är inte stadsmaran 1 mil?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback