Lista

Vad är klockan: 13.29
Smeknamn: Erkan eller som mamma säger; Ia Fia, haha.
Husdjur: Nope.
Hårfärg: Blond
Favoritfärg: Ingen speciell
Piercing: Nej, bara hål i öronen.
Tatuering: Nej, men de kmr:)
Nuvarande bostad: lägenhet på Örnäset
Kaffe eller glass: Blä, både är äckliga.
Snuttefilt eller kramdjur: Inget.
Lyckotal: 12
Favoritfilm: Vet inte
Bästa semestern: När jag får semester!
Favoritmat: Allt som pappa lagar.
Bästa veckodagen: fredag
Senaste låt du har lyssnat på: Nån låt jag och Hanna spelade på guitar hero igår
Favoritrestaurang: ingen speciell
Favoritblommor: rosor
Snabbmatrestaurang: Max
Favoritdricka: Cola
Var är du om 10 år: Jag gfick en uppenbarelse för ett tag sen och visst exakt vad jag ville men det sket sig fullständigt och nu vet jag inget som vanligt.
Vad gör du när du är uttråkad: Kollar runt på internet.
Ord du använder (för) ofta: typ
Bästa du vet: Hmm, de finns för mkt att välja på.
Favoritfilmmusik:
Skostorlek: 37
Syskon: Jenny och Henrik
Favoritpålägg: ost
Bästa bok du läst: The Dirt
Är du internetberoende: Japp
Gillar du snö: Ja, de är mysigt
Favoritglass: Ingen, men mjukglass är gott nångång
När köpte du något åt dig själv sist: Idag hehe, jeansleggings
Är du långsint: Absolut inte.
Vad fascinerar dig hos andra människor: Att folk kan var väldigt otrevliga, tex personalen på Parelle i smedjan. Bitterfittor.
Favoritgodis: Choklad
Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa: Hemligt.
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Nya Zeeland

Vad är klockan nu när du är klar:  14.04

Kommentarer
Postat av: Jenny

de är ju galet mkt socker i kaviar, så nä :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback