Lista

Snodde denna lista av Sussie för jag ahr inget att göra haha.

Stänger du av mobilen när du sover? Nej, den är alltid på
Vem såg dig senast naken? Någon tjej på gymmet när jag duschade haha
Hur såg du ut på högstadiet? Hmm, inte alltför vacker tror jag haha
Hur kommer du se ut om tjugo år? Som en snygg 41 åring, typ som min morsa fast hon är 50 nu.
Hur var du på dagis? Gick inte på dagis, mamma var hemma tills jag gick i 3:an
Hur är du att ha som arbetskamrat? Beror på jobbet men rolig och trevlig tror jag
Biter du på naglarna? Nja, ibland
Har du något handikapp? Hahahha, nej de tror jag inte
Är du rädd för att få hängbröst? Ja, jag har ju stora bröst så det lär väl hända men då slår jag en pling till plastikkirurgen:D
Var du full senast du hade sex? Nej det var jag inte
hur homo är du på en skala 1 - 10 ? 3 kanske, tjejer kan vara otroligt sexiga men jag skulle aldrig kunna bli kär i en tjej.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Hmm, något med mkt mjölk i
Ljuger du? Ja, vem gör inte det?
Har du kysst en polis? Hahaha, inte vad jag vet om iaf
Har du någonting att dölja? Kanske, kanske inte
Kan du baka bröd? Ja
Vet du hur man frostar av en frys? Hahha, har aldrig gjort det men jag tror jag vet

Utseende:
Hårfärg:  Blond
Ögonfärg: Gröna
Längd:  164 (ungefär)
Skostorlek: 37
Ålder: 21

Har du en kille/tjej just nu? Nej men det finns någon jag tycker mkt om<3
Gillar du någon? Ja som sagt, haha
Vem? Hemligt,
Har du haft sex? Ja förmodligen
Hur många har du haft sex med? under 10, mer säger jag inte haha.
Har du haft många förhållande? Nej, 1 seriöst när jag var 17-21 år.
Vad har du på dig nu? Jeansleggings, t-shirt och en kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback