Lipgloss

Jag är verkligen ingen läppglans-tjej.

Jag tycker alla tjatar om läppglans och att man alltid ska ha det i handväskan och gå och smeta med.
Lypsyl duger helt utmärkt för mig:D


Men, hehe, jag har fått för mig att jag ska köpa ett läppglans iaf.
Det ska inte vara rosa, det ska inte vara rött, typ nåt mellanting som är vanlig läppfärg.
Men det ska inte vara transparant heller för mina läppar är ganska bleka så lite färg vill jag ha.

Det ska inte heller vara dyrt (eftersom det kmr bli användt sådär 1 vecka kanske) och det ska inte var klibbigt.
Usch! Inga Juicy tubes alltså.



Någon som har nåt tips??



Kommentarer
Postat av: evelina

Kanske något lypsyl med lite färg i istället?:)

Postat av: frida

jag rekomenderar ett läppstift.

då slipper man kladd..

men inte så kul när man har torra läppar

som man typ har hela vintern..

2009-02-03 @ 17:07:54
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Malin

Läppstift!! Det tycker jag är bäst :D Clinique har jättebra och väldigt många läppstift! Dock är de inte jättebilliga men väl värd pengarna.

2009-02-03 @ 18:32:01
URL: http://myownlair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback