Idioter!!

Jag hade bokat tvättid imorse och släpade mig upp kl 10 för att gå ner och tvätta.
Vad händer då?

Någon har snott tiden!!!!!!


Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnn va less jag blev!
Va är de för idioter som bara går och tar tider när dom ser att det är bokat!?

Orkade inte sitta och vänta på att dom skulle komma tillbaka så jag skrev en lapp och tänkte att har dom lite vett i skallen så kmr dom ju och ber om ursäkt (skrev mitt lägenhetsnummer) men inte fan kom nån.

Jäkligt tur att jag är ledig imorn så jag kan ta en ledig tid då för annars hade jag inte kunna tvätta innan jag åker till Göteborg på ons och hur kul hade det varit att komma dit med smutsiga kläder.



Men men.


Nu ser jag på Beck, flickan i jordkällaren. Har sett den förut men beckfilmerna är så bra så man kan ju se dom flera gånger.
Har varit hem till byn en sväng idag och ätit middag där sen skjutsade Henke mig till gymmet så han jag med lite träning idag också, 40 min kondition på crosstrainer och 40 min styrke:)

Nu är jag sjukt trött så jag ska lägga mig här på soffan och vila ögonen lite haha.


Kommentarer
Postat av: Mongen

jag glöde skriva mtt namn och då blir de väl att de står anonym istället :P

Postat av: hanna

det kan ju faktiskt ha varit en olyckshändelse. sånna är ju jag grymt bra på när det gäller tvättstugan. visst blir man sur när nån tar ens tid, men att kalla dem idioter är väl att ta i. du vet ju som sagt inte om det var ett misstag eller inte! hade jag tabbat mig i tvättstugan som så många gånger förut hade jag aldrig vågat gå upp till personen och förklara vad som hänt. för man känner sig verkligen jättedum, men olyckor händer så lätt.

2009-02-09 @ 13:24:19
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback