Dagen

Idag har jag varit hos min mormor och firat att all cancer är borta och jag har permanentat hennes hår och klippt henne vilket jag aldrig tidigare har gjort men eftersom jag är petnoga med allt så blev de bra haha!

Nu måste jag gå och hämta nån ny tvättnyckel, teknologin har ju äntligen nått edeforsg och vi ska få elektronisk bokning i tvättstugan (tack!).
Fan va jobbigt att gå ut haha, men de är bara 50 m att gå hahahaha!

Fick en stavmixer av mormor så jag ska prova göra lite smoothies, var och inhandlade lite saker på coop och det var slut bananer!
Normalt.


Världens bästa Cissi klippte mig igår så nu ser mitt hår inte ut som svinto haha!
Efter vi var klara så kollade vi lite på tv och åt ballerinakex och drack te:)
Sen gick jag hem från Malmudden och det var 25 grader kallt!!!
Fuck va de var kallt:/

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kommer nästa onsdag, alltså om en vecka :) tänkte du nåt särskilt eller?



nu sitter jag här och äter hallon, mmm :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback