Bah!

Jobbigt att börja jobba kl 07.30.
Eller de jobbiga är ju att stiga upp rättare sagt.



Fick ett sms av Linn och hon sa att hon hade åkt på biljettkontroll på bussen vilket typ aldrig händer här, men iaf så hade hon nästan fått böter för att hon inte hade skrivit sitt namn på busskortet!
Fy fan va fjantigt!

Hon hade ju liksom betalat busskortet och allt.


Nåja.
Om några timmar sitter jag på planet till Göteborg, fy fan va kul!
Måste bara komma ihåg att packa ner några saker, typ mobilladdare och min bankdosa.
Dessutom måste jag komma ihåg att skriva ut reseplanen till flyget, annars kan jag inte checka in.
Flyger biljettlöst så man behöver bara en kod att slå in i den där maskinen på flygplatsen.


När jag kmr fram till Landvetter ska jag hitta vars flygbussarna går också, men jag vet på ett ungefär så det blir inga problem.
Hoppas jag kan sova lite på  planet, annars kmr jag vara så sjukt trött ikväll:/
De bästa med att det är ett litet plan är att det är två säten på ena sidan av mittgången och bara ett på den andra och man får välja plats själv när man checkar in så jag väljer ju såklart att sitta själv så man slipper nåt psyco;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback