Ännu mer tidsfördriv

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 och en grej som är en nyckel till jobbet fast det inte ser ut som en nyckel haha
Vilken svordom använder du mest?

Fan
Äger du en Ipod?
Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika varje dag beroende på hur jag jobbar

Hur många resväskor äger du?
En samsonite weekendväska

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, och aldrig när det är varmt heller. Tycker det ser ut som trailer trash och jag får skavsår
Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys och Coop oftast

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Är hellre med
Vilken var den senaste filmen du såg?
I taket lyser stjärnorna igår med Hanna

Har någon av dina vänner barn?
Nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle klippa mig hahha!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja fast det är jag inte

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, har aldrig gjort det. Tror inte det är bra

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Mötley Crue

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Laktosfri mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hmm, tror inet det?

När var senast någon stötte på dig?
Förra helgen

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag än

Använder du huvtröjor?
Nästan aldrig

Kan du vissla?
Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja, när en tjej som var lika gammal som mig skulle utvisas fast hennes familj troligen skulle bli dödade om dom skickades tillbaka
Vem var den senaste som ringde dig?
It`s a secret

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Det ända jag vågar åka, virvelvinden! Haha

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jag tror inte, jag vet.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0920

Tittade du på tecknat när du var liten?
Oh yes, cartoon network in my heart

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Haha, hur stort vet jag inte men detär vl Shopping eller smedjan

Hur många syskon har du?
2

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja, oftast inte

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dödligt vapen 4 och Grease

Äger du några band-t-shirts?
Nope

När flög du senast?
I oktober till och från gbg
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 st barstolar

Läser du för skojs skull?
Japp!

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite spanska

Diskar du din egen disk?
Haha, ja om nu ingen annan absolut vill

Har du gråtit offentligt?
Ja, senast jag åkte hem från Göteborg

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Alltid och alltid

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Hål i öronen endast

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nja, det gör ju inget om han gör det men de är ju inte ett krav

Kan du kasta macka?
Oh yes, jag har lärt mig av en mästare (pappa)

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men de hade säkert vart kul

Vem har du med på BIOn?
Någon som vill se den filmen jag vill se haha

Vem var din favoritlärare?
Olle, min sånglärare på gymnasiet

Vad har du för väder?
Jättefint! Typ - 5 och strålande sol:D

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Absolut, det är ju sexigt hehe

Har du en blogg?
Hahahahaha, nej inte alls

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Musik!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor! Inga torrbollar här inte.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Ja nu i efterhand kan jag absolut tycka det
När sov du senast på golvet?
??? Aldrig

Vilken är din favoritdrink?
Voda rebull går alltid ner

Gillar du din boendesituation?
Absolut.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag fungerar alltid, men 6  timmar

Äter du frukost dagligen?
Ja, om jag inte börjar typ 07 för då kan jag inte äta så tidigt

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, oftast inte
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Hehe, ja ibland
Vilken är din favoritfrukt?
Annanas

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nope, ofast inte
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22. Shit va gammal man börjar bli!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja

Tror du på liv på andra planeter?
Nej, tror vi hade upptäckt det redan

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Någon kund förmodligen

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Gud finns inte

Vad var det senaste du åt?
En macka till frukost

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Båda, men killar är lättare överlag.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte. Dom gillade väl det bara

Gillar du senap?
Ja! Nu blev jag sugen på varmkorv hahahaha

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Du klarar det här Erica.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jo jag hade velat prova men jag hade säkert svimmat innan jag ens tog mig in i planet

Sover du på sida, mage eller rygg?
Somnar alltid på mage men sen vänder jag mig tusen gånger

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nope

Tycker du om att krama folk?
Nja. Är inte så fysisk av mig med vem som helst.

Skulle du säga att du är trendig?
Nja, ibland, ibland inte

Äger du en digitalkamera?
Ja och det är den värsta skitkameran världen har skådat 

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Tycka det var sjukt pinsamt men förklarat att jag inte tycker om personen på det viset

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har aldrig sett star wars. Tycker inte det verkar bra.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja som fan.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
äkert nån men kan inte komma på det nu.
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland, ibland inte. Men oftast hahahaha
Vad är du allergisk mot?
Laktos

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Bra för dom som vill ha det men jag tycker alltid det är bättre med en person man tycker väldigt mkt om;)

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Hell no! Jag älskar köt. Hade hellre dött än att bli vegeterian.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Eric? hahha, nej jag hade nog hetat nåt annat fränt hahaha


Kommentarer
Postat av: jenny

vi måste äta varmkorv när du kommer hit! storpack, mohaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback