felsms.com

Till: Bästa polaren
Sms: Panik! Kommer du ihåg att jag satte på Mackes lillsyrra på Halloween? Tydligen är hon på smällen och hävdar att ungfan är min. Vad fan gör man nu?
Svar: Det kom inget svar. Däremot kom det ca 30 sekunder senare en mobil flygande som träffade mig mitt i ansiktet. Ytterligare 30 sekunder senare hade jag någon som vrålade i ansiktet på mig: Om det är sant ska jag fan ta mej slå ihjäl dig och efter det ska du ta ditt förbannade ansvar din helvets skit! (eller något i den stilen)

Förklaring: Jag skulle skicka sms:et till min brorsa men skickade det till Macke (Min bästa polare och han råkar vara brudens bror)Behöver jag säga att det är ett känsligt ämne just nu. Då hon faktiskt är gravid :/Eftersom jag är 17 och hon 15 så har våra föräldrar fått både ett och två utbrott och Macke är ganska sur på mig.



www.felsms.com

Kommentarer
Postat av: Sara

ajdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback