Noll uppdatering

Har inte orkat uppdatera den här jäkla bloggen.
Den ända funktionen bloggen har är ju för idioter att kunna snoka reda på vad jag gör och hur jag mår.
(och om man skriver om nånting dåligt som har hänt ska dom sitta och gotta sig i det)


Eftersom jag inte vill att alla ska veta vad jag gör så blir det aldrig att jag skriver nånting heller.





Nu sitter jag på jobbet iaf, det går faktikst lite segt idag:/
Men jag slutar 16 så de är ju bara 2 timmar kvar.

Var ut en sväng med Hanna och Linn i fredags och sova bara 5 timmar natten till lördag för jag jobbade lördagen så jag är lite trött nu, haha.
Igår var jag inte alls trött och det gick hur bra som helst att jobba och när jag kom hem kände jag mig inte alls trött heller.



I onsdags fyllde jag år, 22 år:P
Nu vill jag inte bli äldre hahaha.






Kommentarer
Postat av: hanna

du kan ju alltid ha en lösenordsskyddadblogg så att vi som inte snokar kan bli underhållna av dina härliga inlägg ;)

Postat av: frida

grattis i efterskott.

2009-08-18 @ 17:48:52
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Erica

Frida: Tack!:) Kan inte skriva i din blogg för jag har inte ditt lösen.

2009-08-19 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback