<3 Ungar

Igår när jag kom hem från jobbet var det en liten kille utanför min port.

- Hej cyklist! (sa han)
-Hej
- Kommer du hem från jobbet?
- Ja de gör jag
- Vars jobbar du?
- På eniro
- Är det en skola, dagis eller företag?
- Det är ett företag haha:D


Skitsöt unge, jag älskar när dom frågar så roliga frågor!
Och det mest otroliga var att han fattade att jag faktiskt är vuxen och jobbar, annars brukar de alltid vara "vars går du i skolan då?".

En kväll på Allstar var de faktiskt en kille som frågade vilken linje jag gick, jag sa att jag inte gick i skolan och då frågade han jätteförvånat om jag hade tagit studenten hahahaha.

Kommentarer
Postat av: hanna

hur många 21-åringar går på gymnasiet egentligen? jag menar, det är ju 21-årsåldersgräns på allstar. pucko! han var inte bright han ;p

Postat av: Wifie

Kids är härliga! :D

2009-08-21 @ 10:04:26
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: hanna

jo fast om jag använder torrschampoo så vänjer ju inte hårbotten av sig och fortsätter att producera lika mycke fett som förut. så i det långa loppet hjälper ju inte torrschampoo.

2009-08-23 @ 16:55:24
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: evelina

håhåjaja, ja det är roligt med ungar:)

2009-08-24 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback