RIP

Bloggen är så gott som död.
Jag får se när jag orkar börja skriva nåt igen.


Annars är allt bra men jag börjar bara tänka för mkt när jag ska sitta här och skriva så de får bli en annan gång.



Kan väl berätta att gränsen var kanon och jag och Linn träffade massa nya människor, dom flesta härifrån så de var kul att man träffar dom igen och nästa år åker vi dit med några andra istället som jag och Linn kanske har lite mer gemensamt med haha.

    
 




Har knappt fått några bilder, bara några få från Andre men ska be Linn skicka det vi tog med hennes kamera:)

 

 Jag åker offpist med snö upp till knäna och gapskrattar hela vägen hahaha!
Grymt skönt!





Vi hörs nån gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jahaa,,, värsta polis pådraget=) hmm när man bor högst upp hör man då aldrig nånting... eller jo när grannen i andra trapp uppgången har fest.. grannen till mitt sovrum alltså.. Men men.. va fan var d för dårar? från våran ingång eller?

Postat av: Teresia

han e jääävligt speciell han som bor längst ner.. lång historia.. men brukar surra en del med honom... han är verkligen inte som alla andra.. Haha .. jobbig typ... så jag lär få höra om d där bråket av honom... ska bli kul å höra...

2009-04-28 @ 20:41:35
URL: http://termutta.bloggagratis.se/
Postat av: hanna

kan berätta om liraren på lördag ;p

2009-04-29 @ 15:35:16
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Teresia

Du har ju säkert msn? Haha tycker det e jobbigt att kommentera i bloggen hela tiden =)

2009-04-29 @ 21:44:45
URL: http://termutta.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback