Vip, jobb och fest

Igår var jag och Linn very important persons, haha.
Vi såg en svensk film som heter "Låt den rätte komma in" som har premiär först om en månad, men eftersom Linn var med och spelade in den fick vi komma och se den första gågngen den visades:)
Innan filmen var det lite mingel och vinpimpling, jag och Linn kände iofs typ ingen så vi minglade inte så mkt, haha.

Träffade iaf "Sten Frisk" från "tre kronor", kmr inte ihåg vad han heter på riktigt haha.
Han spelade spyk i den här filmen också haha.

Filmen var iag ganska bra.
Man fick ju även se en skymt av filmstjärnan Tobias Lilja, hahaha. Alltså Eves Tobbe som var statist:D
Linns namn var med i eftertexten så vi blev nöjda, haha:D


Efter filmen var slut kom Tobbe och Frank och hämtade mig i stan och så åkte vi till mig.
Vi hörde på MNK eftersom Tobbe har missat min stora idol, Thunder!
Vi höll på att skratta ihjäl oss och sen rota Frank igenom alla bilder jag hade på datorn, haha, normalt.

Sen ringde Nicke och då for vi dit där han, Macke, Vector och Flotty (Jonas) drack öl (!) och såg på tv.
Var där och gormade ett tag men sen blev det  tack och godnatt.

Idag har jag jobbat men snart är de slut för dagen och då blir det systemet en sväng och ikväll blir det inflyttningsfest hos Hajpojken aka Fredrik.
Sjukt kul ska de bli!
Hoppas min gamla klasskompis Gabbe också kmr, han har hållt sig bort länge nu, de hade varit kul att träffa han.

Men men, kul vet jag att de kmr bli iaf:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hos dig om du vill de =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback