Lite att göra

Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator? Inegn aning, jag jobbar ju framför enn dator så 8 skulle jag väl tro
Vilket färg har din cykel? Lila, en sjösala jag fick när jag fyllde 20
Blondin eller brunett? Blond
Vilken färg har du på texten på msn? Svart
Vilket stjärntecken är du? Lejon
Vad var det senaste du åt? En macka med congacsmedwurst (stavning?)
Har du en diskmaskin? Nej men jag tycker inte det är så jobbit att diska
Rakar du ögonbrynen? Nej, varför skulle jag
Har du något husdjur? Nope
Är du kär i någon just nu? Nja;) Kanske kan bli
Har du någonsin brytit på tyska för att imponera på en kille/tjej? Jo de var så jag raggade på T, haha. Inte
Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll? Haha, nej de tror jag inte
Är du beroende av något just nu? Nope, inte det
Vad har du för fobier? Höjdrädd som fan
Hur lång är du? 1,64 cm
Sover du med något gosedjur? Nej, enligt T vräker jag ut mig så jag har 90 cm och han 30. Det är inte sant.
Vad har du som ingen annan har? Mig själv
Vilken mobil har du?
Sony Ericsson S500i den grön/gula
Vem var den senaste du fick mms av? T
Vem var den senaste du fick sms av? Mamma
Vem ringde dig senast? Jenny, de var kaos och kalabalik på västkusten haha
Är du förlovad? Nej, kmr inte göra det fören jag vet att jag vill gifta mig med personen
När duschade du senast? Igårkväll
Vad tänker du på just nu? Att jag vill sluta jobba
Vem skulle du ge 25 miljoner till (förutom dig själv eller någon från släkten)? Jag skulle ge en del till välgörenhet, speciellt för djur

Kommentarer
Postat av: hanna

cognacsmedwurst I think :)

Postat av: MH

rolig lista ;)

2008-09-12 @ 21:07:59
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback