SOS Gute

Jag ser på SOS Gute, ett program som handlar om ambulansen och brandkåren på Gotland.

Dom fick ett larm om en flicka född -94 hade svimmat på en fotbollsmatch och inte var kontaktbar.
Alla ambulanser var ute på uppdrag så då åkte brandkåren dit först.

När dom kom dit fick man se flickan ligga i gräset och vara helt avsvimmad och då sa berättaren att flickan hade fått en armbåge i tinningen och sen svimmat men att matchen fortsatte medans hon bara låg där vid sidan om och tränaren fortsatte stå och coacha laget!

Vad i helvete är de för tränare!!!
Och domare också!

Man blåser väl för fan av matchen om någon ligger avsvimmad brevid!
Och tränaren, behöver jag ens säga vilken idiot det måste ha varit då.
Hur kan man fortsätta och stå och coacha sitt lag när en av ens spelare ligger brevid och är avsvimmad och väntar på ambulans!


Jag blir så gud förbannad när jag ser sånt där.

Kommentarer
Postat av: Catti

VA!?!?!?! Men fan vad SJUKT! Jag kommer ihåg en av våra matcher i Björsbyn när det var 30 grader varmt, mitt i sommaren. En tjej i motståndarlaget svimmade och låg och krampade bredvid planen pga uttorkning men då blåstes då matchen av i väntan på ambulans. Herregud, dom är ju bara barn!



Och tack för dina fina ord. :)

Postat av: hanna

amen fy faan vilket säär! hur mycket skit tror ni inte att han har fått efter det här då? rätt åt han!

2008-10-02 @ 23:55:39
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: jenny

men de är ju inte en cykel med dubbla däck iaf! hahahahaha

2008-10-03 @ 12:27:29
URL: http://jennyyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback