Idag

Har jag varit ledig.

Började dagen med att tvätta lite, sen blev det en sväng på kvantum där jag köpte sjukt goda vindruvor!
Precis sådär perfekta såd om inte är helt gröna men ändå inte äckliga:D

Sen har jag börjat packa för Göteborg på torsdag:D
Fan va roligt det ska bli!!!

Jag jobbar fram till 12.45 på torsdag så jag måste ha väskorna packade och sen kmr pappa och hämtar mig å jobbet så drar vi bara hem till mig och hämtar väskorna och sen till flygplatsen:)

Jag hoppas bara jag inte mår dåligt på flyget.
Förra gången jag flög var till Turkiet och jag kräktes 6 timmar i sträck. Fy fan, de var de var inte roligt!


Men men, nu är de ju inte länge man är i luften så jag tror de går bra, dessutom ska jag tvinga dom att ge mig en fönsterplats.


Ikväll har jag varit på aerobic på Inpuls, skönt som fan!
Det var varmt och jobbigt men jag  älskar när man har tagit ut sig så man inte orkar mer:D



Jag och älsklings-Kylien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback