Höjdskräck



Jag sitter på jobbet och hade inget att göra så jag läste Linda Rosings blogg och hittade denna bild på henne.

Jag fick svindel bara av att titta på den!
Innan jag hade suttit uppe på ett tak sådär precis brevid kanten!

Usch, för er som inte vet det är jag jäkligt höjdrädd.

En gång skulle jag bota min höjdskräck genom att gå en äventyrsbana 10 m upp i luften i en idrottshall här i Luleå.
Jag klättrade upp för repsteggen och allt gick bra men när jag väl kom upp och ställde mig på den lilla avstatsen man stog på höll jag på att dö.

Fy fan vad rädd jag var!

Jag tvingade iaf mig själv att balansera över en stock som var typ 15 cm bred och gå över en hängbro.
Sen gick det inte mer.
Jag var så jäkla rädd så kroppen ville typ inte funka så jag stod bara där och höll i mig.

Jag sa att jag ville gå ner men då var jag tvungen att gå tillbaka hela vägen över bron och stocken!
Usch!


Sen dess har jag bara blivit ännu räddare för då kmr jag ihåg hur rädd jag var där!
Hahaha, så de var ju verkligen smart gjort.

Kommentarer
Postat av: Catti

Men fy FAN! Hur kunde du?? Jag fick ångest och svindel bara av att titta på den där hemska hemska äventyrsbanan.. Jag hade aldrig ens kommit mig halvvägs upp för stegen om jag försökt. Klättrade 3 meter upp på en klättervägg och höll sedan åp att svimma och kunde inte röra mig.. Nä, höjder är bland det värsta jag vet. Helt sjuk bild också, hur kan människan? Men hon är ju för dum för att fatta hur farligt det är. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback