Halloween



Japp, idag är det Halloween.

Jättemånga på jobbet är utklädda. Inte jag.
Det finns inte en chans att jag orkar klä ut mig kl 7 på morgonen.
Hell no.

Eller man skulle ju kunna säga att jag är utklädd, till lurk.
Jag  har alltså halv-smutsigt hår, osminkad och trött.
Luffare skulle väl passa också.



Ikväll däremot blir det glammigt haha.
Då blir det fest på Porsön och därefter stuk (kåren på universitetet).
Linn och jag satsar på att bli lite odrägliga.

Men inte fyllecell, eller hur Linn?? haha;D


En annan rolig grej var att alldelens nyss ringde det nåågon och sökte efter en person i kalix.
Efter ett tag sa han "Är det Erica Karlsson?"
Jag- Öööööh? Ja de är de.
Han- Jaha, det är nicke Karlsson.

Haha, då fattade jag att det var min kusin jag pratade med!


Kommentarer
Postat av: Jenny

ska ni bli i gasen? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback